CLICK HERE

Wednesday, 30 May 2012

Bekam Lintah

Ni salah satu rawatan resdung yg dibuat...buang darah kotor kat muka gune lintah...sakit sikit je. Alhamdulillah,lega sikit pas wat rawatan ni, guna 3 ekor lintah RM60. mcm mahal tapi berbaloi.
thanks mak n Abg e coz tlg support.

lintah sedut darah

membengkok

besarnyerrr

1 dah jatuh


selepas...

Friday, 25 May 2012

Lagu hilang tension

Eki wo oritara fumikiri watatte
Massugu sakamichi nobottekite ne
Tsukiatari ni ha itsudemo hana ga
Ippai saiteru shiroi ie

Eki wo oritara fumikiri watatte
Massugu sakamichi nobottekite ne
Tsukiatari ni ha itsudemo hana ga
Ippai saiteru shiroi ie

**Kite kite atashinchi
Kite kite atashinchi
Ocha demo hairemashou
Ohanashimashou

**Kite kite atashinchi
Kite kite atashinchi
Mite yuuyake kirei
Ashita mo hareru

Tenki no yoi hi ha soko kara migi he
Magatte nonbiri kouen nukete
Dareka ga fuiteru toranpetto no oto kiite
Hirogaru sora wo miagete

Tenki no yoi hi ha soko kara migi he
Magatte nonbiri kouen nukete
Dareka ga fuiteru toranpetto no oto kiite
Hirogaru sora wo miagete

**Repeat

Kikoetekita no ha pedaru wo fumu oto
Asetta kao shite jitensha koideru
Kaimono kago ka nabiiteru
Sore ha kitto uchi no okaasan

Hinata bokko no tonari no neko to
Niramekko shiteru no otousan
Iyajonsutereo kikinagara
Utatteiru no ha watashi no otouto

*Repeat
**Repeat

Mite yuuyake kirei
Ashita mo hareru

Mite yuuyake kirei
Ashita mo hareru


Hati yg lembut...

Pasni kena keras kan sikit.

Sambutan Hari Guru 2





Wednesday, 23 May 2012

Minyak abis

Insiden yg sgt.................................................

Terima kasih kpd Sai,Ijan n Afizah coz sudi tolong :-)

5S-Day1

tau ke 5S tu ape?

Tuesday, 22 May 2012

Marking Paper

Jg exam 5bb1,marking paper

Salam 1 Rejab...

pasni syaaban...then, Ramadhan???
wah,xsabarnyer... :-)

Saturday, 19 May 2012

Destinasi Kita

✿~ seTENANG mana pun sesebuah SUNGAI itu, satu hari pasti akan melalui bahagian DERAS, berBATU, CERUN dan sebagainya..
~ airnya juga akan TERUS mengalir ke DEPAN tanpa berPATAH balik ke BELAKANG..

✿~ begitu juga dengan keHIDUPan.. tidak ada orang yang TIDAK merasai keSUSAHan sedikitpun sepanjang keHIDUPannya.. dan kita TIDAK akan dapat KEMBALI ke MASA DAHULU lagi..
~ tetapi sesuatu perJALANan pasti ada DESTINASInya.. ingatlah, destinasi SUNGAI ialah ke LAUT, dan destinasi MANUSIA ialah kepada PENCIPTAnya.. ~✿

"JIKA HARI INI PERIA,JADIKAN ESOK MADU"
 
 

RAHSIA

Pertemuan ini bagaikan terbuka
Satu rahsia didalam rahsia
Ketika kita sama dikota cinta
Kenikmatan pengabdian yang suci
Dan di waktu itu kau dan aku satu
Berlindung di dalam kebesaran
Tiada kenal erti perpisahan
Penuh restumu oh Tuhan…
Dan kini kita terbuang di awangan
Terpisahlah dari kenyataan
Lalu ada yang terlupa pada perjanjian
Kerna leka dengan kepalsuan
Tersesat kita dalam perjalanan
Kau dan aku kini bertemu kembali
Menunaikan perjanjian sejati
Dalam suka duka jauh terpisah
Terbukalah rahsia cinta
Kau dan aku kini bertemu kembali
Menunaikan perjanjian sejati
Dalam suka duka jauh terpisah
Terbukalah rahsia cinta

Friday, 18 May 2012

Jumaatku

td jg exam kelas 4auto...balik bengkel kena susun kertas exam...erm,,,sedihnye x dpt balik Taiping. :-(

Thursday, 17 May 2012

Tanda Orang Bahagia Dunia dan Akhirat


1. Memandang kehidupan akhirat lebih baik dan lebih utama dari kehidupan dunia. Orang seperti ini sentiasa beribadah kepada Allah S.W.T. dengan ikhlas hanya untuk mengharapkan keredhaan dan pahala dari-Nya.

2. Selalu mengerjakan yang wajib dan yang sunnah. Seperti mengerjakan solat 5 waktu serta rajin mengerjakan amalan-amalan sunat dan sunnahnya juga tidak
pernah ketinggalan.

3. Menghindari dan mengelakkan ucapan dan kata-kata yang sia-sia dan tidak bermanfaat.

4. Mendirikan solat 5 waktu dan sering solat berjemaah di masjid.

MC

MC? hihi...berehat sehari di umah Dina. Allergy plak... Oleh itu kena la b'pantang.

xleh mkn ayam,xleh mkn telur,xleh mkn udang...hope cepat ilang la

Klinik Chan

Wednesday, 16 May 2012

SELAMAT HARI GURU

Selamat hari guru untuk semua guru yg dikenali. 
Terima kasih kpd yg wish kat saya.

xlupa juga kepada yg sudi bagi hadiah.






Tuesday, 15 May 2012

Bilakah doa kita akan dimakbulkan?

Apabila Allah cepat memakbulkan doamu, maka Dia menyayangimu…
Apabila Dia lambat memakbulkan doamu, Dia ingin mengujimu.
Apabila Dia tidak makbulkan doamu, maka Dia merancang sesuatu yang lebih baik untuku…..
 

Insafla...

“Orang yang melakukan kejahatan lalu bertaubat adalah lebih baik dari orang yang tidak melakukan kejahatan tetapi riak dan sibuk membuka aib orang lain”.

Monday, 14 May 2012

Happy Birthday Dina

Happy birthday cik Dina...
semoga b'jaya di dunia n akhirat...
jaga diri,hiasi peribadi dgn akhlak yg mulia...

Minggu Peperiksaan Fasa 1

kul 12.00-2.55 -->5BB2

Selamat Menjawab Peperiksaan to all student of SMVSR 2012. Syg korg...

Saturday, 12 May 2012

Thursday, 10 May 2012

KHAMIS

siapkan paper exam
5S di bengkel...
tidak hadik:-kerol

HAPPY MOTHER'S DAY

Who should i give my love?
My respect and my honour to?
Who should i pay good mind to after Allah(swt) and Rasul-Allah?
Comes your mother,
Who next? Your mother,
Who next? Your mother...
Mama...IloveU 
 

Wednesday, 9 May 2012

RABU

1. Relief kelas 5JER--> bagi tazkirah jap
2. Balik bengkel BB--> 5S & Soalan Exam
3. Pas abis waktu sek g hospital Slim,amik sophia&lawat Liyana(Jangkitan kuman pd paru2)
4. Tlg anta dak BB1 beli brg kat kedai.
5. Balik umah--->basuh kain,update blog,iron bju,siapkan soalan exam.


Hope dipermudahkan segalanya~~~Amin.

Tuesday, 8 May 2012

SELASA

PELAKSANAAN 5S DI BENGKEL
SUKANTARA-JAGA 100M for umah kuning n umah hijau

Monday, 7 May 2012

Post dari Atie

saya rindu kakak maggie saya ( Adina Audi Yusup ), saya rindu kakak motivasi saya ( Aniz Khory ), saya rindu kakak tidur saya ( Ct Yamm ) dannn saya rindu kakak renang berirama saya ( Hasni Falena ).. datang lah sini,, buleh gosip2. miss u all ♥ ♥ :')
hihi,kelakar betul la Atie ni... (Nurul Fj)

ISNIN

1.PERHIMPUNAN
2. 4 AUTO->1050-1125
3.5BB2->1200-1455

Tidak hadir-Faredzwan,Shahrulnizam,Suhana Adlizan.
siapkan nota unit 5.

TJGMALIM-UMAHKAKLINA

Friday, 4 May 2012

Delicious Biscuits





Happy birthday Ain

Harini birthday student sofbol...name die Ain...Happy birthday Ain...cikgu doakan awk berjaya d dunia n akhirat.

Melawat Cikgu Zainal

Saya doakan cikgu zainal cepat sembuh dan sihat sentiasa...saya juga berharap kak laila tabah hadapi ujian yang melanda diri beliau dan family.

Wednesday, 2 May 2012

How gentle is the rain

How gentle is the rain
That falls softly on the meadow,
Birds high up the trees
Serenade the clouds with their melodies

Oh, see there beyond the hill,
The bright colors of the rainbow.
Some magic from above
Made this day for us just to fall in love

Now, I belong to you
From this day until forever,
Just love me tenderly
And I'll give to you every part of me.

Oh, don't ever make me cry
Through long lonely nights without us.
Be always true to me,
Keep this day in your heart eternally.

One day we shall return
To this place upon the meadow.
We'll walk out in the rain,
See the birds above singing once again

Oh, you hold me in your arms,
And say once again you love me,
And if your love is true,
Everything will be just as wonderful.

You'll hold me in your arms,
And say once again you'll love me,
And if your love is true,
Everything will be just as wonderful.

***this song remind me about 13years ago~~~

FRASER'S HILL

Tuesday, 1 May 2012

SELAMAT HARI PEKERJA

Happy Labour Day To All workers.
Enjoy ur holiday. 
Take care.

HATI-HATI

♥ kadang ALLAH beri dulu degupan hati yang kuat bagi menandakan sesuatu akan berlaku..
♥ kadang ALLAH biarkan hati berkata-kata.. mentafsir sesuatu yang dilihat.. yang didengar.. yang dirasa..
♥ dan yang pasti nikmat yang paling tidak dapat digambarkan tatkala ALLAH beri kita KeTeNaNgAn HaTi yang sbenar-benarnya..
...
─────▄█▀█▄──▄███▄
────▐█░██████████▌
─────██▒█████████
──────▀████████▀
─────────▀██▀

♥Subhana'ALLAH, Alhamdulillah, Lailahaillalah, ALLAHU Akhbar..♥