CLICK HERE

Wednesday 27 July 2011

Aku, Saya, I, Ana, Yo, Me, Wa... TErimaKu SeAdanya...

Doa perempuan lebih makbul daripada lelaki kerana
sifat penyayangnya yang lebih kuat daripada lelaki.
Ketikaditanya kepada Rasulullah akan hal tersebut, jawab baginda,
"Ibu lebihpenyayang daripada bapa dan doa orang yang penyayang tidak akan sia-sia.



hai...saya Aniza...hihi...

 ni kwn sy name dia Juju....


yang ni Cik Adina...

 eh,saya n Juju lagi lah
time ni saya terjatuh kat Tmn Tasik Taiping...Thank Dina coz tlg urutkan.

saya tangkap sendiri pic ni...

ni la satu2 kakak yg saya ada...dia cantik lg kot.

4 comments:

  1. sy terima seadaanya sebagai sahabat sy =)

    ReplyDelete
  2. hahaha suka tgok pic yg terjatuh 2...hahaha...so sweet...

    ReplyDelete
  3. hihi...malu btol time tu,tp nak wat camner,nak berdiri pun susah...Alhamdulillah ade cik Dina tlg urut.

    ReplyDelete